IT-технології у сфері медичного обслуговування
26 Січня 2021
В наші дні медицина йде у крок з розвитком ІТ-технологій. З самого початку появи інформаційних технологій вони почали впроваджуватися в усіх сферах роботи, медицина не є винятком у цьому питанні.
Передумови для надання високотехнологічної медичної допомоги з'явилися лише в минулому році, багато в чому завдяки змінам в законодавстві, які зняли ряд бар'єрів для операторів телемедицини та розробників інтелектуального медичного ПО.
Тільки до доброго. Швидше за все, ви так чи інакше вже оцінили роль інновацій в охороні вашого здоров'я. Наприклад, пристрої з вбудованими інтелектуальними алгоритмами (такі як «розумні» годинник) навчилися визначати якість сну, підраховувати пройдені кроки і з'їдені калорії, контролювати пульс, допомагаючи тисячам користувачів по всьому світу стежити за станом свого здоров'я і в разі відхилень своєчасно звернутися за допомогою. Це теж вже можна вважати частиною медицини та життя людини в цілому.
При бажанні дуже багато з того, що сьогодні розробляють ІТ-компанії, можна адаптувати під потреби охорони здоров'я. Однак є три стовпи, на які медицина може спертися вже зараз. Йдеться про інструменти обробки big data, штучний інтелект, а також віртуальної і доповненої реальності.
Одна з технолоігй, яка зараз активно впроваджується у сферу медичного обслуговування - це телемедицина, власний он-лайн кабінет пацієнта та он-лайн платформа для запису до лікарні
Перед розробниками зовсім не варто завдання замінити медиків бездушними машинами. Зовсім навпаки: «розумні» технології покликані змінити умови роботи лікарів, звільняючи їх від рутинних завдань на зразок перегляду паперових документів, щоб вони могли більше часу приділяти своїм безпосереднім обов'язкам з охорони нашого з вами здоров'я.